Paradiset reunion

I torsdags eftermiddag tog jag min cykel hem till Julia. Vi började fixa i ordning för att några vänner till oss skulle komma och häng med oss i den varma kvällsolen.
Måste bara påpeka att jag och Julia är rätt bra på det här med att fixa och mysa till vår tillvaro med diverse prylar. Denna kvällen plockade vi t ex fram fotöljer och sköna solstolar, ljusslingor och vimplar (givna få-till-stämningen-prylar för vår del), mattor och en öppen eld för att göra mat på.
När våra fina vänner hade kommit började vi att fixa till käket.
Kvällen till ära gjorde vi alltså typ wook på en del rotfrukter tsm med detta blev det couscous...
...och det var oootroligt gott, speciellt som man satt där i solen och bara levde life.
Alltså kan vi bara ta oss en sekund och kolla på vilka SKÖNHETER dom är(!!)
En bit in på kvällen plockade vi fram en kladdkaka och drack te till...
...och när kockan hade runnit iväg och solen gått ner, börjde vi plocka ihop vårt paradis och folk begav sig mot bussen.
Så vi kramade om varandra och sa hejdå.
Under denna kvällen kom vi fram till att Julia var lite som Erst när hon stod och lagade mat utomhus ikvällsolen.
 
-wilma
 

Kommentarer
Postat av: Mirjam

så fina bilder!! och hur fin klänning hade inte Julia? väldigt fotogenisk också

Svar: tusen tack!! Jag vet den är ju bara så fin(!!)
wwagelof.blogg.se

2015-08-17 @ 07:08:48
URL: http://kortochgott.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0