Oktober

 
3 bilder från veckan. De översta är på Amanda som jag knäppte idag på media lektionen (den lille fotogeniska shiten). Bild nr. 2 är från kalmar då jag var ute på en lite spring runda som inte blev speciellt lite pga att jag inte hittde, hur som helst så sprang jag förbi denna otroligt fina lilla hamn.
 
För övrigt så har min skolvecka varit himla bra. Har firat in oktober med julis, vi är kungliga på att fira grejor. T ex imrgon så är det ju kanellbullens dag och det är ju sjuukt värt att fira. Så vi har bjudit in lite skönt folk så vi kan äta bullar i mängder tsm (hur nice?). Och idag så har jag fikat med mina fina classmates och hängt med dom i hovsta (hur nice?). 
 
okej, nu ska jag sova, bye
 
-wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0