New

Nu startar jag upp igen efter en paus av bloggande. Det är tråkigt för när jag inte bloggar så fotar jag heller inte, så nu ska jag ta och fota mer, skriva mer och försöka att uppdatera så länge det är roligt.

Okej, lite om mig. Heter Wilma är 15 år och bor en bit utanför Örebro. Jag älskar att åka slalom, häng med min vänner, fota. Om cirkus en vecka så börjar jag gymnasiet och ska gå Estet media. Känns både as kul men tycker också att detta sommarlovet har gått allt för fort.
 
På tal om sommarlov så för några veckor sedan så var jag men mina vänner Amanda och Karin en vecka på Öland (vilket var feeeett). Så här kommer det lite bilder där ifrån, detta är typ de ända bilderna jag tog... Så himla ovärt att släpa med sig systemkamera hela vägen och ta 3 bra bilder...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Thell Jansson

Men vad roligt med bloggen!!
Åh va, Estet media!! Du måste säga vad du tycker om linjen sen när du varit där ett tag. ska ju söka fram till våren och är jätteinne på det :)

Svar: jaa! jomen det bra jag göra!
wwagelof.blogg.se

2014-08-13 @ 19:42:34
URL: http://linneajthell.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tack så mycket, vad glad jag blir :)
Du har mkt fina bilder du med!

Svar: taack!
wwagelof.blogg.se

2014-08-13 @ 23:51:54
URL: http://designbylinnea.webblogg.se
Postat av: Sarah

Va mysigt o va på Öland :) Har oxå vart där den här sommarn :)

Svar: ja, det var super mysigt!
wwagelof.blogg.se

2014-08-15 @ 01:40:22
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0