Senaste från mobilen

 
I lördags eftermiddag så var jag inbjuden till Karin för afternoon tea. När vi kom i deras finsal blev alla lite lätt hysteriska för att Karin hade gjort så otroligt fint. Blev bjuden på scones och marmelad, biscuit, lite olika frukt och te förstås.
 
 
Igårkväll så åkte jag och mamma ut i regnet vidare till en kvinna som är bokbindare. Hon hade ett event där man fick vika julstjärnor. Det är så otroligt mysigt, har varit på det fler år i rad och det har blivit en riktigt tradition. 
 
 
Detta var för ganska många dagar sen, då hade snön precis fallit överhustacken och jag blev tokglad när jag kollade ut genom fönstrena i skolan. Samma morgon så drack jag te från den ursnygga te koppen som jag fått kvällen innan.
 
-wilma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0