V.8

 
 
Haloj kära vänner! Låt oss backa ca 2 veckor till lite härligare tider, nämligen sportlovet. Jag började detta lovet hemma hos min käre vän Johanna, som hade inflyttningsfest. Nämnvärt är att hon hade flyttat ca 30 m, men det var lika trevligt för det. 
Dagen därpå så gick jag upp tidigt för att sätta mig på en buss upp till Åre tillsammans med Hanna. Där spenderade vi några härliga dagar med himlafint sällskap. 
Efter ettpar skiddagar satte jag mig sedan på diverse tåg och bussar för att ta mig vidare till Sälen, för att köra Tjejvasan. Det var så roligt, solen sken och spåren var riktigt bra. 
Sammanfattningsvis så var det ett mkt bar lov.
 
-wilma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0