Lately

Det var ett tag sen nu och jag tänkte uppdatera med lite mobilbilder från lovet.
Ett par dagar innan jul så var jag och Johanna på en liten vandring vid Harje.
Det var mkt vackert. 
Sedan vart det jul och efter det så drog jag upp till Sälen med familjen. Det var rätt segt att vara där och jag var ganska instabil i mitt humör.
Allt blev mycket bättre då jag drog vidare till Oslo för att fira nyår med Johanna.
Först sov vi två nätter hos hennes mormor som bor dunderfint ute på en ö, en bit utanför Oslo. På nyårsafons morgon sa vi adjö till henne och åkte in till Oslo. Där cafèade vi, gjorde oss nyårs fina, dansade...
...gjorde dumplings och springroles.
Vill att ni observerar vårt fantastiska disco ljus. Cornelia som är Johannas syrra (som vi bodde hos) hade en underbar discolampa. Man satta bara i den i ett vanligt lamputag och vips så har man värsta party belysningen. 
Så efter två bra Oslo dagar, tog jag tåget hem till Öret. Var hemma i några timmar för att sedan sätta mig på nattåget upp till Åre. Vaknade upp dagen därpå för att möta Åresjön i soluppgång <3. 
I Åre har jag varit på en tränarutbildninging i 4 dagar och i skrivade stund sitter jag på nattåget hem igen. 
 
-Wilma
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: julia

jag är din stalker okej, men alltså DU HAR SÅN TALANG, GLÖM ALDRIG DET W.

Svar: <3333333333333333
wwagelof.blogg.se

2016-01-07 @ 17:59:39
URL: http://juliasigne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0